Navigatie

Klanten service

 mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt in een neutrale verpakking verzonden.
Bestellingen die door de brievenbus kunnen, worden zoveel mogelijk verstuurd in een witte luchtkussen envelop of brievenbus doos.

Grotere bestellingen worden als pakket verzonden.

9 van 10 keer kan je bestelling door de brievenbus dus hoef u er niet voor thuis te blijven.

U kan ons ook laten weten wanneer u de bestelling het liefst ontvangt. Even mailen of bellen van te voren en vraag ons naar de mogelijkheden. 

1.0 Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland en Belgie is gratis.



4 Vragen over ruilen en retourneren

1.1 Kan ik een artikel retourneren?

Ja, u kan altijd artikelen retourneren.


U heeft een zicht termijn van 2 weken. Als deze termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen deze termijn kan u de producten in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd naar ons terugsturen.

Stuurt u ons even en mailtje. Dan weten we dat het onderweg is.
 

Het terug te betalen bedrag wordt binnen 2 dagen, na afhandeling van uw retour, aan u uitbetaald.

De kosten van de retour zending zijn voor onze rekening.  


 

1.2 Hoe moet ik een artikel retour sturen?

Meld u retour aan via uw account of stuur u even een mailtje. We weten dan dat er een retour aankomt. 

Stuur a.u.b. de factuur mee.


Voorzie het pakket van voldoende frankering en verzend deze (bij voorkeur aangetekend) naar het volgende adres:

Sjaalsonlinefashion.nl
Visbyerf 47
3067DV 
Rotterdam

Kosten van verzending liggen meestal rond de 3 euro. Afhankelijk van het gewicht.  

1.3 Wanneer ontvang ik mijn geld van mijn retour terug?

Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 dagen, teruggestort op uw rekening.

1.4 Kan ik een artikel ruilen?

Ja, u kunt de  artikelen omruilen. Neem contact met ons op als u toch een ander artikel wenst, dan kijken wij hoe we daar het beste uitkomen. 

Het moet namelijk dan wel om dezelfde prijs gaan of u moet wat bijbetalen of u krijgt wat geld terug gestort.


Indien u een ander artikel wenst te ontvangen, kunt u deze bestellen zoals u gewend bent.  U stuurt dan het niet gewenste artikel gewoon terug volgens de retour methode.

1.5 Ik heb een verkeerd/kapot artikel ontvangen, wat nu?

Wanneer u een verkeerd of kapot artikel hebt ontvangen, laat dit even weten via de mail.

Zet even uw ordernummer in het mailtje, om welk artikel het gaat en wat het probleem is.
Het ordernummer staat op uw factuur.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen.

Bellen mag ook natuurlijk. 

Tel: 06.50.60.28.54

 

5 Overige vragen

1.2 Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens die u ons verstrekt, worden gebruikt voor een verantwoord klantenbeheer en voor onze bedrijfsvoering.
Wij verstrekken deze gegevens nooit aan derden.

Wij zullen u ook nooit ongevraagd benaderen tenzij het in belang van uw account of bestelling is. 

2.2 Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Indien u een klacht heeft, graag per e-mail contact met ons opnemen via sjaalsfashion@hotmail.com


Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat en wat uw ordernummer is.
Uw ordernummer staat op de factuur.

Telefonisch mag natuurlijk ook. Voor alles is een oplossing. 

Tel. 06.50.60.28.54


 

2.3 Mijn vraag staat niet in de lijst, waar kan ik deze alsnog stellen?

Mocht u een andere vraag aan ons hebben, neemt dan contact met ons op Sjaalsfashion@hotmail.com

Bellen mag ook: 06.50.60.28.54

Aanbieding

Colsjaal geel € 7,50 € 5,25

Uw voordeel van 24/7 online shoppen

Geen verzendkosten.

Geen retourkosten.

Vandaag besteld is morgen in huis.

Veilig betalen met ideal, paypal, creditcard.

Niet goed,  geld terug.

 

 

 

 

© 2015 - 2018 Sjaals Online Fashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.